18 Şubat 2014 Salı

Pretty Boy

beautiful man

Merhabalar;
Bu postu ayrı bir mutlulukla yazıyorum çünkü uzun zamandır ilk defa bi' dizide fınal yaptım. ''Bu kız dizilerin finalini izlemiyor mu ya?'' dediyseniz hayır, izliyorum ama çok zor. Nedense bitiresim gelmiyor ama Pretty Boy'a aniden başladım ve hızlıca izleyip bitirdim. 

Diziyi izlememdeki en büyük etken başrol oyuncuları, ve tabii ki Jang Geun Suk olduğu için :')
İnternette de sürekli repliklerini görüyordum, dedim yeter bu kadar spoiler, artık başlama vakti geldi. 


Spoilerlardan anladığım kadarıyla romantik komedidir diye düşünmüştüm ama ilk bölümü izleyince : ''nasıl bir aile dramının içine düştüm arkadaş'' dedirtti. Romantik komedi değil demiyorum ama böyle ailevi bir konunun üstüne kurulduğunu tahmin etmemiştim açıkçası. 



pretty boy 
Kadroda IU'yu ve Jang Geun Suk'u yan yana görünce şaşırdım, yaş farklarından dolayı biraz gözüme battı ama 'neyse yaa' diyip izlemekten başka yapacak bir şey yok... IU'nun (dizideki adıyla Bo Tong) kıyafetleri dizide gerçekten rezildi. Tamam belki dizideki karakteri değişik bir karakter olduğu içindir ama yok yani hiç göze hitap etmiyordu, ilk 10 bölüm köylü gibi gezdi kız. Ve ben genelde şirin olmaya çalışan rollerden nefret ederim ama IU'nun bu rolü gerçekten ayarında yaptığını düşünüyorum. (Mesela Park Shin Hye şirinlik yapmaya çalışmasa çok iyi bir oyuncu.)  





JGS
 Dizide en çok hoşuma giden 
detaylardan biri de Jang Geun Suk'un (dizideki adıyla Ma Te) 2-3 bölümde bir değişen saç modelleriydi. Dizinin konusunda hayatına çok fazla kadın girip çıkıyor ve yeni kadınlar geldikçe değişiyor saçlar. Uzun saçlı erkeklere gıcık olurum ve hiç yakıştırmam aslında ama JGS kesinlikle istisna... İlk bölüm çekildikten sonra saçlarının kesildiğine çok üzüldüm, benden güzel saçları vardı ya. Bir de Line'dan kesilmiş saçlarının fotoğrafını paylaşmıştı... Birde izleyen varsa bilir arada bir cümlelerinin sonuna "-iriniii?" ekliyordu. Bir ek bir insanı ancak bu kadar tatlı gösterebilir :D


Pretty  boy 
Ben genelde başrolde sevdiğim bir erkek oyuncu olunca 2. erkek karakterden nefret ederim, dışlarım. Ama söz konusu Lee Jang Woo (dizideki adıyla David) olunca bu pekte kolay olmadı. Aslında ilk defa bu dizide izledim kendisini ama karakterinin tatlılığı, iyi kalbi ve farklılığı hemen kendini öne çıkardı. Ayrıca  dizide en çok yakıştırdığım çift Daniel ve Bo Tong'du. Aralarındaki ilişkiyi de seyirciye çok güzel aktardılar. bence. 
Ma Te'nin "-iriniiii?" leri varsa Daniel'ın da "ha-ha-ha" ları vardı. Bu gülüşlerin sahte mi yoksa gerçek mi olduğunu hiç bir zaman anlayamayacağım sanırım... Dizide bir de canlı performansı vardı, sesini JGS'dan daha çok beğendim açıkçası. 




Diziyle ilgili sevmediğim şeylerden biri ise finaliydi. O kadar izle izle sonuna basit bir final yapsınlar. Zaten dizinin kendisi de öyleydi bence, biraz fazla hafife alınmış gibiydi, halbuki o oyuncularla çok daha güzel bir senaryoyla çok daha güzel bir dizi ortaya çıkabilirdi. Ama yinede canınız sıkıldıysa ve izleyecek romantik-komedi bir dizi arıyorsanız izlemenizi öneririm.

Takipçilerimden izleyen varsa; nasıl buldunuz diziyi? 





2 yorum:

  1. bu diziye ne ümitlerle başladım ve de ne hayal kırıklığı ile bitirdim anlatamam. hatta bitirdim bile denemez atlaya atlaya izledim. ilk başlardaki o komedi gitti sonlarda dediğin gibi aile dramı geldi. insan böyle bir kadrodan daha güzel şeyler bekliyor.
    IU'nunu kıyafetlere bittim ben ya. eskiden Kaçak Kız diye bir dizi vardı Natalia Oreiro'nun oynadığı benim aklıma o geldi bu kıyafetlerle o yüzden IU'ya olan aşkım daha da bir arttı izlerken :D
    Ma Tenin saçlar beni benden aldı ya. hele kızıl hali. bu adamı kısa saçlı görmeyeli o kadar uzun zaman olmuş ki bir anda bu kadar farklı model bana ağır geldi :)
    Aaaah o ikinci karakter yok mu bittim yaaaa :)) yazık diye diye izledim Bo Tonga aşkını yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende sürekli ileri sarmayı düşündüm, sanırım sardığım yerler de oldu :D
      Ya tam dram yapsalardı yada romantik-komedi, böyle ikisini bir arada verince tuhaf olmuş.
      Saçları kısa da yakışıyoor, uzunda yakışıyoor... nasıl bişeydir anlamadım valla :) bol bol değiştirmeleri iyi oldu, en kötü saçın bile kendisinde güzel durduğunu anladık :D

      Sil