5 Ekim 2013 Cumartesi

The Heirs

Merhabalar :)


Bugün uzuuun uzun zamandır beklediğim dizi olan The Heirs hakkında bir post atayım dedim. Dizinin başrollerinde Lee Min Ho ve Park Shin Hye var ve ikisinin de oyunculuklarını çok beğeniyorum ben.
The Heirs 9 Ekim'de Kore'de yayınlanacak, biz ne zaman izleyebiliriz bilemiyorum tabi, çevirmenlerin hızına bağlı :) Biraz sonra karakterler hakkında ufaktan bir bilgi vereceğim ama ondan önce bu dizinin kadrosuna bayıldığımı söyleyebilirim. Çok yakışıklı oppalar var doğrusu :')
Konu yazmayı pek başaramadığım için konu kısmını es geçiyorum :D Ama bildiğimiz fakir kız-zengin oğlan dizisi :D

  Dizinin karakterleri;

Kim Tan
 
 Lee Min Ho'nun canlandırdığı Kim Tan 18 yaşında ve Empire Grup'un 
mirasçısı. Kibirli ve bencil bir yapısı var.(BOF'ta da aynı şekildeydi, bayılıyordum oradaki karakterine de :D) Annesi ise Empire Grup'un başkanının sevgilisi. Başkan, eski karısından ayrılmış ve Kim Tan'ın annesiyle yaşıyor. Kim Tan'ın birde üvey abisi var; Kim Won.
 It's okay baby... Allah'ııım sana geliyoruuuum!!
 
 Cha Eun Sang

Eveet fakir kızımızı da Park Shin Hye canlandıracak. Sağır ve dilsiz olan annesi Empire Grup'un evinde kahya olarak çalışıyor. 18 yaşında, kendine güveni olmayan biri ve part-time olarak bir işte çalışıyor. Avusturalya'da yaşayan bir ablası var. İlerleyen bölümlerde Choi-Young-do ve Kim Tan ile bir aşk üçgeni içinde olacak.
Şahsen ben Park Shin Hye'yi pek sevmiyorum (Fanları bu lafımdan dolayı kızmaz umarım :D) Gerçek hayatta nasıldır bilemem ama oynadığı bazı dizilerde konuşması olsun hareketleri olsun beni çok rahatsız etmişti. Umarım buradaki rolü Flower Boy Next Door'da olduğu gibi olur.

 Oppamın bakışlarına bakacak olursak daha ilk bölümden aşık oluyor sanırım *.*

  
Choi Young-do

Dizinin seveceğim karakterlerinden biri olacak gibi. 18 yaşında, IQ'su 150'dir ama zekasını dersler için değil de arkadaşlarıyla uğraşmak için kullanıyor. Ve Lexury Resort'un mirasçısı.
Ben Kim Woo Bin'i School 2013, To The Beautiful You ve A Gentleman's Dignity dizilerinden tanıyorum. Oyunculuğu da çok iyi, bu role cuk oturmuş diyebilirim.

  'Welcome my step sister' mı? Üvey mi? Abla mı? Kafam karıştı....

Yoon Chan Young

Cha Eun Suk'ın çocukluk arkadaşı. Babası ise Empire Grup'un sekreteri. Kim Tan'ın eski sevgilisi olan Lee Bo Na ile çıkıyorlar. Chan Young'un babası Rachel Ryu'nun annesi ile sevgili.
Ben kendisini Heartstrings'ten ve CNBLUE üyesi olduğundan tanıyorum. Heartstrings'te süs köpeği gibiydi yavrum yaa, bu dizide daha başka bir havası olacak gibi ama. Dizide de harika bir performans sergileyeceğine inanıyorum, fighting!!
Sen hep gül yaa :') 
 
Lee Bo Na

Kim Tan onun ilk aşkıdır ve eski sevgilisidir ama şuan Chan Young'un sevgilidir. 18 yaşındadır ve bankalar zincirinin mirasçısıdır (evet bir mirasçı daha, tek fakir Park Shin Hye sanırım :D) Kim Tan onu hiç sevmemiş ama Chan Young için aynısı söylenemez, kırılan kalbini o iyileştirecek gibi.

 
Konu sevgili olunca bayaa cadı oluyor sanırım...

Rachel Ryu

Resmi görünce kıza gıcık olan tek ben miyim? Daha izlemeden kötü elektrik aldım vallahi. Kendisi Kim Tan'ın nişanlısı rolünde. (Belli ki istenerek yapılan bi' nişan değil, olmasında zaten aman) 18 yaşında, bi' otel grubunun mirasçısı. Annesi de oranın başkanı. Rachel'ın annesiyle Young-do'nun babası sevgili (yada evli tam olarak bilemiyorum)
                                      Söyleyin bana şu giften sonra nasıl seveyim ben bu kızı?


Lee Hyo Shin

Görünce ''ayy yine mi sen'' dediysem de severim kendisini. Zaten Monstar'daki rolü yüzünden gıcık oluyodum, bu dizideki rolünden zarar gelmez diye umuyorum :D Bu dizide de Monstar'daki gibi sınıf başkanı ve öğretmeni Jeon Hyun Joo'ya aşık. Babası da emniyet müdürü. (mirasçı değil hayret :D)

İyi bari bu dizide stilini falan değiştirmemişler <3

Daha karakterler uzar gider o yüzden burada kesiyorum. Sizin de gördüğünüz gibi bu dizide oppa bolluğu var, birini beğenmezsen diğerini sev falan :D Ama dizide Lee Min Ho'dan başkasını görmez benim gözlerim ♥.♥ Ve Park Shin Hye duy sesimi! Lütfen bu dizide de şımarık şımarık konuşma ya... Her ne kadar da klişe fakir kız-zengin oğlan dizileri gibi görünsede oyuncuların bu diziyi bambaşka kılacağına inanıyorum :) Olmazsa olmaz ilişki şemasını da ekleyip postuma noktayı koyuyorum.


Siz neler düşünüyorsunuz bu dizi hakkında? 

8 yorum:

  1. Lee Min Ho'nun BOFtaki karakterini seven birisi daha, kulübe hoş geldin kardeş, ismi ''sorunlu insanları seven sorunlu kızlar topluluğu'' :D Ben merakla bekliyorum, yılın dizisi olmasını umut ediyorum ^^

    YanıtlaSil
  2. Hahah hoşbulduuum :D bencede kesinlikle yılın dizi olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Ahaaa karakterleri nası ayrıntılı yazmışsın ya eline sağlık :))

    Güzel olacak bence deee beklemeye kalbim dayanır mı bilmem bitince izlemeyi düşünüyordum ama her yanda da tanıtımı pek kararsızım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim :) yabancı sitelerden çevirebildiğim kadarıyla yazdım işte :D
      ama benden bi' tavsiye diziye başlamak için bitmesini beklemeyin, bayaa popüler bi dizi olacağı için çok spoi yersiniz :/ bende beklemeyi sevmem ama bu sefer mecbur yani :/

      Sil
    2. Spoi çok fena yaaa haklısın du bakalım bir başlasın da bakarız artık. İngilizceyle iyi geçinmem gerekecek sanırım bu süreçte :))

      Sil
  4. Yehowwwww bu ne güzel sürpriz böyle :)
    Bana geldiğini gördüm dedim kimmiş acep bloğu güzelmiymiş? :D
    Açar açmaz aylardır dört gözle beklediğim dizim gelmezmi gözümün önüne, boy boy Lee min ho'mun fotoğrafları ben kovsanda gitmiyorum bu blogtan :)
    Demek sende G.Kore seversin işte buna sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah hoş geldiniz o zaman bloguma, her zaman bekliyorum tabii ki :)
      evet 6 senedir bi' güney kore aşkıdır gidiyor valla :)

      Sil