14 Ekim 2013 Pazartesi

Kozmetik/Bakım Ürünleri Alışverişim

Merhabalar :)
Ben Sezin, 16 yaşındayım. Blogun sahibinin yakın arkadaşıyım, arada yazılarımı görebilirsiniz.
İlk yazımda iki gün önce aldığım ürünleri değerlendireceğim.

Öncelikle gittiğim alışveriş merkezi Marmara Park'tı. Çok büyük, bir o kadar kalabalık bir avm. Neredeyse aradığım tüm mağazalar var. Tek eksiği m.a.c.'ti sanırım onu da Akbatı'dan karşılayabilirsiniz :D

Nedense sadece kozmetik/bakım ürünleri aldım dün kıyafet denemeye çok üşendim, aldığım ürünler şöyle:



İlk gözüme çarpan Gratis'ti
Bulabilseydim The Balm'ın Mary Lou Manizer'ını alacaktım ama neredeyse tüm stand boştu


L'oreal Elseve arı sütlü şampuan;
En sevdiğim yanı kokusu oldu. Zaten çok sık şampuan değiştiren biri olduğumdan her seferinde çok saçım dökülüyor bu yüzden pek ayrım yapamadım fakat tek seferde saçımı biraz yumuşattı gibi.
İndirimsiz fiyatı 11,50 Tl

 

Neutrogena Deep Clean yüz temizleme jeli;
Özellikle içinde naneli bir şeyler (?) olması dolayısıyla ferahlatıcı denilmiş. Ferahlatıyor evet, ama sanki boğuyor ya çok naneli. Şişesi çok kullanışlı; günlük kullanıma uygun. Bitince bir daha almayacağım bir ürün oldu. 
Fiyatı 16,50 Tl indirimle 8,25e aldım.

Sonra biraz absürt bir şekilde kendimi Watsons'ta buldum. Oldukça büyük bir Watsons'tı ve Bourjois standı görmemle bir aydınlanma anı yaşadım.


Neutrogena El Kremi;
Norveç'in soğuğu ile iyi prim yapan bu el kremini duymayan yoktur sanırım. Nedense ancak almaya fırsatım oldu ve o kadar konuşulmanın hakkını veriyormuş. Bence çantada taşımaya vs. uygun ve etkili. Daha ne olsun? 
Fiyatı 10,20 Tl


Yüz temizleme süngeri;
Henüz denemesemde peeling, sürülen maske ve türevleri gibi sadece yıkanarak çıkan ürünlerde kullanışlı olacağını düşünüyorum. Olmayacaksa da verdiğim 4 Tl için pek üzülmeyeceğim.



Maybelline 24 Hour Color Tattoo;
Birçok blogger'ın tanıtımını yaptığı color tattoo'lardan bir tane de ben edindim. En açık renk olan Too Cool'u istiyordum ama malesef yoktu. Doğal renkleri sevdiğimden elim direk altın-kahverengi tonlarına gitti zaten. 
Yapısı yumuşacık ve çok güzel sürülüyor. Mat olsaydı çoook çok daha sevebilirdim çünkü neredeyse tamamen parıltıdan oluşuyor ama sanırım özelliği bu. Fiyatı 16 Tl ama indirimle 8'e aldım.




Bourjois Pudra Bronzer;
Bu çikolata şekilli ve kokulu tatlı mı tatlı bronzerı uzun zamandır istiyordum ve görünce hemen aldım. Tam olarak mat değil, içinde altın rengi ışıltılar var fakat kesinlikle rahatsız edici ya da dikkat çekici değil. Bu şeker gibi markanın en şeker ürünü bana göre. Fiyatı 54 Tl

Bourjois Healthy Mix Foundation;
Meyve özleri bulunduran bu fondöteni ben çok sevdim. Kapatıcılık açısından yeterli buldum. Yüzde hafif parlayan nemli bir görüntü bırakıyor ve fazlalık hissi vermiyor. Almadan önce bir yerde de uzun süre kalıcı olduğunu okumuştum. Kapağı bakımından kullanışlı fakat daha önce Urban Decay Naked Skin fondötenimi yere düşürmemle yaşadığım facia bunda da olmaz umarım. 
Fiyatı ise 60 Tl

Bourjois Healthy Mix Brush Concealer;
Bourjois'den ve Watsons'tan aldığım son ürün olan bu concealerı henüz kullanmadım ama testerına dayanarak fırçasının çok yumuşak ve kullanışlı olduğunu söyleyebilirim. Göz altı veya brow bone bölgelerinde kullanabileceğiniz bu ürün verdiğiniz paraya değer. Fiyatı 37 Tl, indirimle 26ya aldım.

Gezinmeye devam edip Douglas'a giriverdim


Nail Art Stickers;
Bu sevimli yapıştırmaları görmenin biraz da mağazadan küçükte olsa bir şey alıp çıkma hastalığımın etkisiyle almış bulundum. Fiyatları 12,90

Son olarak Victoria's Secret'a girerken zaten ne alacağımı biliyordum.




VS Endless Love Body Mist;
Bu güzel kokuyu ilk olarak hiç hazzetmediğim birinden almıştım fakat gururdan soramamıştım. Sonra sevdiğim bir arkadaşımda kokuyu alınca hemen adını sordum ve büyük ihtimalle daha önce mağazada 9287647829 kez deneyipte onca koku arasında gözden kaçırdığım kokulardan biri olan Endless Love olduğunu öğrendim. Üzerinde elma çiçeği ve ylang ylang yağı bulundurduğu yazıyor. İkisi de ne bilmiyorum açıkçası. Fiyatı 34 Tl idi. 3 tane alırsanız 75 Tlden tanesi 25e geliyordu ama sırf kampanya yüzünden 2 tane daha almak işime gelmedi pek :D

İlk yazım burada bitiyor hatalarım olduysa lütfen mazur görün :)
Aşağıda bu ürünlerlerle ilgili yorumlarınızı ya da önerebileceğiniz bir kaç ürünü yazarsanız çok mutlu olurum.
Hoşça kalın :*

5 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir alışveriş olmuş tatlım :) ya o bourjois pudrayı okadar çok istiyorumki bir bulabilsem hemen kapicam :(
    güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Bourjois büyük watsonslarda ya da boynerlerde satılıyor. Umarım bulursun sen de :)

      Sil
  2. Çok güzel bir alışveriş olmuş canım :)
    Bu arada ben de mimin vaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun ve blogumuzun ilk mimini verdiğin için teşekkür ederiiim :)

      Sil
  3. Bu tarz alışveriş kıyafet alışverişinden çok daha güzel olabiliyor gerçekten. Bu aralar Neutrogena El Kremini ben de istiyorum.
    Ama o çikolata kalıplı Bourjois Pudra Bronzer 'ın şekline şemaline bayıldım. Kullanımı da güzeldir umarım ^^ İlk yazın çok güzel olmuş devamını da bekliyoruz... :)

    YanıtlaSil