9 Temmuz 2013 Salı

Bugün Ne İzledim?

Dark ShadowsKüçüklüğümden beri Johnny Depp'e karşı ayrı bi' sempatim var. Ne bileyim bana göre oyuncular içinde ayrı bi' yerde sanki; duruşu olsun, hareketleri olsun, konuşması olsun... Geçenlerde IMDb'de film ararken karşıma çıktı Dark Shadows. İlk başta afişi dikkatimi çekti (tabi ilk bakınca anlayamadım Johnny Depp olduğunu), daha sonra oyuncular kısmında Johnny Depp'i; Yönetmen kısmında Tim Burton'ı görünce tamam dedim bu film izlenir.

Vampir filmi olduğu için en başta bol kan, silahlar, aksiyon vs. bekledim ama beklediğim gibi çıkmadı. Bu eksikleri kapatan şeylerde vardı tabii; 

-En başta dekoru çok beğendim ben. Gotik tarzı çok güzel bir biçimde yansıtılmıştı, tam da Tim Burton'dan beklendiği gibi :)

-Müzikleri çok hoştu, film bittikten sonra hemen soundtrack'ini araştırmaya başladım. İçlerinde en beğendiğim iki tanesini de paylaşmak istedim; 





 -Replikleri de çok etkileyiciydi filmin. En beğendiklerim replikler arasında;

* Kanın sudan daha yoğun olduğu söylenir. Bizi tanımlayan şey. Bizi birleştiren şey.
Bizi lanetleyen şey. Bazıları için kan, servet ve imtiyazla dolu bir hayat demektir
diğerleri için ise bir kölelik hayatı.

*Erich Segal’in harika romanı “Aşk Hikayesinden” bir cümle hatırlıyorum.
Aşk, asla ‘özür dilerim demek’ zorunda kalmaman demektir. (Barnabas Collins)

 *Bir erkek kurduklarıyla gurur duymalıdır ancak unutma, Barnabas aile, tek gerçek servettir


 -Filmde en gülünmeyecek yerde bile güldüren sahneler vardı. Araya ince espiriler koymaları da filmi daha güzel yapmış tabii :)


Filmi beklentilerinizi düşük tutarak izlerseniz çok daha iyi olur çünkü bu film diğer Tim Burton&Johnny Depp filmlerine göre biraz daha aşağılarda kalıyor.
Evdeyseniz ve canınız sıkıldıysa açıp izleyin derim :)

2 yorum:

  1. Off off, Johnny..
    Bir gün benim olacaksın :D
    Aşırı beğeniyorum kendilerini, tüm filmleri bende ayrı bir tat bırakıyor. Özellikle Tim Burton'lı Helena Bonhem'li olanlar bi ayrı..
    Makas Eller, Charlie'nin Çikolata Fabrikası, Alice Harikalar Diyarında, Sweeny Tood.. Daha hangi birini sayayım bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, Tim-Johnny-Helena üçlüsü burda da kendini gösterdi :)
      Ben genelde filmi değil Johnny'nin oyunculuğunu izliyorum orası ayrı hahah :D

      Sil