30 Haziran 2013 Pazar

Güzel Tırnaklar

Kendim bir oje sever olarak ilk gönderimin konusunun oje olmasını istedim :)

Oje sürerken ufak tefek hatalarla, bütün o güzel görünüş yok olabiliyor, bu gibi hataları en aza indirmek için bir kaç ipucu paylaşmak iyi olur diye düşündüm;

-İlk olarak ojeyi o gün giyeceğiniz kıyafete uygun olarak seçmeye çalışın, kıyafetlerle zıtlaşan oje renkleri fazla göze batabiliyor.



-Oje fırçasına çok fazla oje almamaya çalışın, çok fazla oje tırnakta kalın bi' tabaka oluşturur, kalın tabaka demek ojenin uzun sürede kuruması demek. Tabi oje kuruyana kadar o tırnak her yere sürülmüş oluyor orası ayrı :) 



-Ojeyi sürmeye tırnağın dip tarafından başlayın, daha sonra uçlara doğru ilerleyin, ortadan sürmeye başlamak her zaman daha iyi olur diye düşünüyorum, sona kenarlar kalınca daha kolay oluyor.


-Benim en dikkat ettiğim şeylerden biri tırnağın kenarlarına oje bulaşması, bence bütün sihri alıp götürüyor, onu öylece bırakmak yerine kulak pamuğunu asetona batırıp kenarları silmek en mantıklısı :)



-Oje sürme işlemi bitip kurumasını bekledikten sonra tırnak cilası sürmeyi de unutmamalı tabii ki, böylece sürülen oje daha parlak bir hâl alır.




Eveet benden bu kadar sanırım :) İlk gönderim olduğu için hatalarım varsa kusura bakmayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder